דלג לתוכן

חפשו אותנו ברשת!

משלוח מהיר לנקודת חלוקה חינם בקנייה מעל ₪250

    סילונית

    סילונית סילון מים דנטלי

    סילונית – סילון מים דנטלי

    לקרוא למוצר הזה סילונית זה קצת מוטעה, מאחר וסילונית זהו שם מותג של אחת היצרניות הותיקות בישראל עבור המכשיר הזה שמתחבר לברז המים בכיור שלכם באמבטיה, ומשפריץ מים בלחץ חזק, וכל זה בכדי לעזור לנו לשמור על שיניים נקיות יותר ולנקות בין השיניים את כל שאריות הפלאק והמזון שנתקעות שם ויוצרות דלקת חניכיים וריח רע מהפה. 

    כשאני אומרת למטופלים שלי במרפאה, שאני ממליצה להם לקנות סילון מים דנטלי - הם שואלים אותי מה זה? וכשאני מסבירה שזו סילונית, הרוב כבר מבינים למה אני מתכוונת.

    אז נסכם - ניקרא לזה סילון מים דנטלי, ובואו נכיר אותו ונבין האם הוא באמת שווה?

    סילון מים דנטלי נייד

     

    מתי מומלץ להתשמש בסילון מים דנטלי?

    המכשיר הזה יעזור לכם להיפטר משאירות האוכל שניקתעו בין השיניים, במידה ויש לכם שתלים, כתרים וגשרים, ואינכם יכולים להשתמש בחוט דנטלי- כאן המכשיר הזה בא לעזרתם.

    הלחץ והמים שהוא יוצר מכוונים לתוך החניכיים, ומעיפים משם את כל השאריות, ומשאירים לכם שיניים וחניכיים בריאות ונקיות, זה עוזר לשמור על השתלים והכתרים שלכם למשך שנים רבות יותר! כבר סבלתם, השקעתם כסף וזמן כדי להרכיב לכם שיניים חדשות, אז תדעו שמתחת לשתלים והכתרים מצטבר פלאק ואוכל, ואם לא תנקו גם שם, הם ימשיכו להירקב ולהסריח.

    למי לא מתאים סילון מים דנטלי?

    האמת שהוא מתאים לכולם! גם לאנשים שיש להם שיניים טבעיות, והם פשוט רוצים להוסיף את הניקיון הנוסף לחלל הפה. כמו כן אנשים שלא מסתדרים עם חוט דנטלי, שלא נעים להם להשתמש בקיסם דנטלי - יכולים לעבור לסילון מים הדנטלי שלנו.

    איך להשתמש בסילון מים דנטלי?

    כמו שכתבתי קודם לכן, פעם המותג סילונית עשו את המכשיר מחובר לברז, מה שיצר קושי אצל המשתמשים, הרבה לא אהבו את המראה של החוטים בחדר האמבטיה, או שהחליפו ברז ולא הצליחו למצוא מתאם לסילונית, ובעת השימוש כל המים השפריצו על המראה והרטיבו את כל חדר האמבטיה.

    כיום המציאו כבר אם הסילון המים הדנטלי הנייד- מכשיר אוטונומי בפני עצמו, מטעינים אותו בשקע פעם כמה שבועות, ממלאים בו מים, ואפשר להעמיד אותו בכל מקום שנרצה- ללא חוטים מיותרים.

    אני ממליצה אפילו לקחת אותו לאמבטיה / למקלחון, ולהשתמש בו ממש בזמן המקלחת בעודכם מתקלחים, ולהכניס את זה לשיגרת הניקיון היום יומית שלכם. כדי שלא יהיו לכם תרוצים שכבר התלבשתם והתאפרתם ולא מתאים לכם עכשיו להתחיל להשפריץ מים לפה כי אתם מפחדים שתירטבו- השימוש בסילון תוך כדי המקלחת יסגור לכם את הפינה!

    אחרי שוידאתם שיש לכם מים בסילון הדנטלי, תכוונו את קצהו ממש בין כל שן ושן ותנו לזרם המים לעשות את עבודתו- הוא ישפריץ בחוזקה (אפשר לווסת את העוצמה) ויעיף את כל שאריות המזון והפלאק שתקועות שם. ניתן לצחצח שיניים לפני הסילון או אחרי- אין זה משנה.

     

    דריה שיננית מוסמכת