דלג לתוכן

חפשו אותנו ברשת!

משלוח מהיר לנקודת חלוקה חינם בקנייה מעל ₪250

    מדיניות ביטולים והחזרות

    1. הודעה על ביטול עסקה ("הודעת ביטול") תימסר לחברה במשלוח הודעת דוא"ל לכתובת: info@baambatia.co.il
    או לחילופין לוואטסאפ: 050-700-5012

    2. משלוח שלא נאסף
    מוצר שהגיע לנקודת החלוקה, ימתין ללקוח במשך מספר ימים בנקודת החלוקה - לרוב 5-7 ימים, תלוי במדיניות נקודת החלוקה. ככל שהלקוח לא אסף את המוצר תוך פרק זמן זה, המוצר יחזור אלינו, ועל הלקוח לתאם עמנו, משלוח חדש אשר הלקוח ישא את מלוא עלותו, ככל שהלקוח לא תאם כל משלוח חדש תוך 30 ימים, אנו רשאים להשמיד את המוצר או למוכרו לאחר, ובמקרה זה נהיה לא מחוייבים בכל החזר או זיכוי ללקוח.

    3. הודעת הביטול תכלול את מלוא הפרטים שלהלן: שם הלקוח + מס. ת. הזהות שלו + מס. ההזמנה שאותה הלקוח מבקש לבטל.
    3.1. הודעת ביטול שלא תכלול את מלוא הפרטים שצוינו לעיל- לא תטופל. המוכר לא יישא באחריות לנזק כלשהו שייגרם ללקוח עקב מסירת הודעת ביטול שפרטיה שגויים ו/או חסרים.
    4. תוצאות ביטול עסקה עקב אי התאמה / אי אספקה במועד -
    4.1. בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור- הלקוח יחזיר את המוצר לרשות הספק במקום שבו קיבל אותו, וכל סכום ששילם הלקוח בגין הנכס / השירות יושב לו במלואו, והחנות / הספק לא יגבה דמי ביטול כלשהם למעט דמי משלוח.
    5. תוצאות ביטול עסקה מכל סיבה אחרת (שאיננה אי התאמה / אי אספקה במועד) -
    5.1. בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור - הלקוח יחזיר את המוצר למקום עסקו של הספק וכל סכום ששילם הלקוח בגין המוצר / השירות יושב לו לאחר גביית דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ - לפי הנמוך מביניהם.

    כתובת להחזרת המוצרים:

    חיים לבב 25, נהריה
    ״באמבטיה״
    קונסטנטין קוברינסקי
    050-700-5012

    5.2. "מחיר העסקה" הנו: מחיר המוצר / שירות בתוספת כל הוצאה / משלוח / אריזה / כל הוצאה או התחייבות אחרת של החנות בקשר עם ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה.

    5.3. במידה שביטול העסקה בוצע לאחר שהמוצר נשלח ללקוח (בין שהמוצר הגיע אל הלקוח ובין שהמוצר טרם הגיע אליו), השבת הכסף ללקוח תתבצע רק לאחר החזרת המוצר יחד עם כל מתנה והטבה שניתנה ללקוח - למקום עסקו של הספק. הוצאות הובלת המוצר ללקוח והחזרתו לספק יחולו על הלקוח.

    6. חשוב! המוכר רשאי לתבוע את נזקיו במקרה שבו ערכו של המוצר פחת כתוצאה מהחזרת מוצר שלא באריזתו המקורית / שאריזתו הושחתה ו/או לאחר שמצבו שונה לרעה בזמן שהיה ברשות הלקוח ו/או בשל נזק / קלקול שנגרמו למוצר בזמן שהיה ברשות הלקוח ו/או בשל הרכבה שבוצעה במוצר.

    7. על המוצר להיות באריזתו המקורית. לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שנעשה בהם שימוש.