דלג לתוכן

חפשו אותנו ברשת!

משלוח מהיר לנקודת חלוקה חינם בקנייה מעל ₪250

    מברשת שיניים חשמלית לילדים

    מברשת שיניים חשמלית לילדים

    מברשת שיניים חשמלית לילדים - האם באמת כדאי לקנות?

    כשיננית, אני מקבלת לטיפולים ילדים מגיל 4 ואני שומעת את המשפט הקבוע מההורים: ״הוא מצחצח לבד״ – ואני מתחילה לכעוס! הורים יקרים שקרואים את זה עכשיו, תבינו, ילד מבחינה מוטורית לא יכול לצחצח לבד את כל השיניים שלו ולא יצליח להגיע לכל המשטחים! לכן חשוב מאוד לצחצח להם שיניים! וכאן מגיעה לעזרה מברשת שיניים חשמלית לילדים, ותיקנו אחת יפה צבעונית זוהרת שתפתה אותם לצחצח שיניים!

    בבוקר לפני העבודה או בלילה כשכבר אין כוח, אפשר בקלות לוותר על צחצוח השיניים לילדים, אבל תיזכרו שהחיידקים והפלאק ושאריות האוכל, נשארות בפה שעות ארוכות, וזה מתחיל להירקב ולהפוך לאבנית שתיצור דלקות חניכיים ועששת! לכן מברשת שיניים חשמלית לילדים תעשה לכם את החיים יותר קלים, והכי חשוב שהילד ירצה בעצמו לצחצח, כי כשזה לא הופך למטלה משעממת, אלא למשחק של אורות וצבעים, הילדים ישטפו יותר פעולה.

    אני ממליצה לתת להם לצחצח לבד, ואז במחשק של :בוא נחפש איפה נשארו עוד חיידקים בפה!״ אנחנו ההורים יכולים להסתכל להם בפה, ״למצוא חיידקים״ ולהשלים את הצחצוח שלהם.

    מברשת שיניים חשמלית לילדים

    איך לצחצח שיניים נכון במברשת חשמלית לילדים?

    להרטיב את ראש המברשת במים, ולשים מעט משחת שיניים (שימו לב להקפיד על הגיל הרשום על המשחה שיתאים לגיל הילד! כמות הפלואוריד במשחות יכולה להזיק לילדים שמצחצחים במשחת שיניים של מבוגרים למשל!)

    להתחיל מהשן האחרונה בלסת, על הצד החיצוני שקרוב ללחי- להפעיל את המברשת החשמלית ולהתחיל בתנועות הלוך ושוב או בעיגולים – אין זה משנה, ולהתקדם לאט לכיוון השיניים הקידמיות, תזכרו לא לדלג על אף שן ולתת לכל שן את השתי שניות שהיא זקוקה כדי שמברשת השיניים תצליח להגיע לכל המשטחים להוריד את הפלאק. מהשיניים הקידמיות אנחנו ישר עוברים באותה הלסת ובאותה צד שקרוב ללחי- אל השן הכי אחרונה בצד השני, כדי לכסות את כל השיניים.

    ואז נעבור לצד הפנימי של השיניים- שקרוב לחיך או לבסיס הלשון (תלוי מאיזו לסת התחלתם לצחצח), באותה השיטה- מהשן הכי אחרונה בצד אחד ועד לשן הכי אחרונה בצד השני, מבלי לקפוץ ולפספס שיניים בדרך- ככה אנחנו מכסים את כל קשת השיניים.

    לאחר מכן נסובב את המברשת לצד הלעיסי- עליו אנחנו לועסים, שכולל בתוכו רק את השיניים הטוחנות האחוריות. יש בהן שקעים שבתוכם נתקע האוכל, לכן חשוב לצחצח גם שם.

    ופה סיימנו לסת אחת, ובדיוק לפני הסדר הזה נעבור ללסת השניה!

     

    תהפכו את צחצוח השיניים במברשת חשמלית לילדים לשתי דקות של כיף!

    ותראו שהילדים שלכם בעצם יבקשו לצחצח שיניים, וזה בסדר גמור גם לתת להם לצחצח 3 פעמים ביום.

    אחרי ארוחת הבוקר, אחרי ארוחת הצהריים ואחרי ארוחת הערב.

    תיזכרו! כמות המשחה לא קובעת עד כמה טוב הילד מצחצח שיניים, אלא הזמן והמנח הנכון של מברשת השיניים- כי רק הסיבים של המברשת יכולים לנקות את השיניים משאריות האוכל והפלאק- ולא המשחה או שטיפת הפה כמו שחלק חושבים.

                                                                                                                            

    לכן תלמדו אותם איך לצחצח נכון, תשחקו איתם במברשת שיניים חשמלית לילדים עם אורות מהבהבים כמו זו שלנו שזכתה להצלחה מסחררת בקרב הורים רבים מרוצים!

     ולעוד טיפים ומדריכים ממני, חפשו אותנו ברשתות החבריות!

    דריה שיננית מוסמכת