דלג לתוכן

חפשו אותנו ברשת!

משלוח מהיר לנקודת חלוקה חינם בקנייה מעל ₪250

    מברשת שיניים חשמלית

    מברשת שיניים חשמלית סונית

    מברשת שיניים חשמלית מסתובבת או סונית – מה זה בעצם?

    כולנו רואים בכל מקום את הפרסומות למברשות שיניים חשמליות מתקדמות, עם הרבה הבטחות לחיוך לבן ובריא רק אם נצחצח בהן. אך האם זה אכן נכון? האם הכל תלוי במברשת שיניים חשמלית? ואיך נדע באיזו לבחור?
     
     מברשת שיניים חשמלית סונית
     

    באיזו מברשת חשמלית לבחור? 

    המברשות החשמליות ניכנסו לחיינו בשנות ה-80 והיום אנחנו יכולים למצוא בחנויות מגוון רחב של מברשות אלו ולפעמים אף ללכת לאיבוד, ולא לדעת במה לבחור.
    אז אני כאן כדי לעזור לכם!
    נעים מאוד, אני דריה ואני שיננית מוסכמת, ואחד התפקידים שלי הוא להדריך אנשים איך לצחצח שיניים נכון ובאיזו מברשת ואיזה אביזר בין שיני לבחור, לכל אחד יש צרכים שונים, בין אם זה שתלים, כתרים, גשר אורטודונטי או שיניים צפופות...
    אז בוא נתחיל מההתחלה:
    מברשת שיניים חשמלית קיימת בשני סוגים: הסוג הראשון - ראש מסתובב עגול, והסוג השני - ראש מוארך שיוצר תנודות סוניות מצד לצד.
     
    הראש המסתובב נצמד לכל שן בנפרד ומצחצח ביעילות את כל שיניים - מתאים במיוחד לאנשים שהשיניים שלהם לא עומדות בקו ישר, ואנשים שלא מצליחים לצחצח מספיק טוב במברשת שיניים רגילה ידנית, הראש העגול מצליח לגעת בכל שן בנפרד ולהוריד את כל שאיות המזון והפלאק.
    השיטה הזו היא הישנה יותר והמוכרת לרובנו, אבל הטכנולוגיה לא עוצרת במקום ומתקדמת הלאה, וכאן אני רוצה להציג בפניכם את המברשת הסונית החדשה שתופסת תאוצה בעולם!
     
    מברשת שיניים חשמלית סונית הומצאה כבר בשנות ה-50, אך החלו לשווקה בשנות ה-90 על ידי יצריניות גדולות כמו פיליפס ושיאומי ומאז אפשר למצוא את הטכנולוגיה הזו גם ביצרניות יותר קטנות כמו סיאגו.
    זו מברשת בעלת ראש מוארך וקטן (וראש קטן זה חשוב! כי ככה אנחנו יכולים להגיע לכל שן בנפרד, יתרון משמעותי נוסף של ראש קטן הוא שזה מאפשר לנו להגיע לשיניים הכי אחוריות בפה בלי בעיה!) המופעלת בטכנולוגיה הסונית, אשר יוצרת תנודות קלות ומהירות מצד לצד, ומזרימה את המים ומשחת השיניים שיש לנו בפה בין כל השיניים.
    שיטה כזו עוזרת לנו לקבל חיוך יותר נקי ויותר לבן (מאחר והיא מורידה ביעילות את כל שאריות הפלאק והקפאין/ הנקוטין), מונעת ריח רע מהפה, שומרת על חניכיים בריאות, והיתרון הכי בולט של המברשות החשמליות הסוניות על פני המברשות החשמליות הרגילות, היא שהסונית הרבה יותר שקטה ועדינה!
    אם התנסתם במברשת חשמלית עם ראש עגול, והרעש והרטט בפה עשו לכם לא נעים והפסקתם להתשמש בה, ממליצה לכם לנסות לצחצח במברשת החשמלית הסונית – חוויית שימוש לגמרי שונה וטובה יותר!
     

    איפה לקנות מברשת שיניים חשמלית?

    אצלנו בחנות תמצאו גם מברשות חשמליות עם ראש מסתובב, וגם מברשות חשמליות סוניות, והלהיט החדש שלנו זו המברשת החשמלית הסונית לילדים! היא מופעלת על ידי סוללה אחת ומהבהבת בצבעי הקשת- הילדים כל כך נהנים לצחצח שיניים! וזה כבר לא מטלה משעממת עבורם, אלא מסיבת צחצוח שיניים כייפית!
     
    דריה שיננית מוסמכת