דלג לתוכן

חפשו אותנו ברשת!

משלוח מהיר לנקודת חלוקה חינם בקנייה מעל ₪250

    הלבנת שיניים ביתית

    הלבנת שיניים ביתית

    הלבנת שיניים ביתית – מיתוס או אמת?

    אין יום בעבודה שלי (שיננית מוסמכת) שאני לא נשאלת לפחות פעם אחת את המשפט: איך לעשות הלבנת שיניים ביתית?

    והתשובה המידית שלי היא: אין דבר כזה.

    אבל! יש מספר שיטות שיכולות לעזור לכם להוריד את הכתמים מהשיניים וזה ייצור אפקט של הלבנת שיניים ביתית.

    אסביר הכל מההתחלה:

    שיניים צהובות – למה?

    הגוון של השן שלנו נהיה צהוב יותר עם השנים, בגלל שתי סיבות עיקריות:

    1. שכבת השן מתעבה וזה יוצר מבנה שן עבה יותר ולכן הוא לא דק ושקוף כמו של ילדים, אלא יותר צהוב כמו לרוב המבוגרים.
    2. כל האוכל והשתיה שאנחנו צורכים במהלך השנים, לאט נספגת בשכבה החיצונית של השן, ויוצרת מראה צהצהב יותר ממה שהיה כשהינו צעירים.

    שתי הסיבות הנ״ל, כמובן מתייחסות לאנשים שהשיניים שלהם מטופלות אצל רופא שיניים והשיננת באופן קבוע! כי אל תשכחו שעששות, סתימות ישנות, אבנית ודלקת חניכיים יכולים כולם להשפיע על מראה השיניים והחיוך- לכן חשוב קודם כל לטפל בכל הבעיות האלו ורק אז להתחיל בשיטות הטבעיות להלבנת שיניים ביתית.

    הגורמים העיקריים לצביעה חיצונית:

    קפה, תה, וסיגריות הן הגורם הראשון שמשפיע על גוון השן- אז כשיש לי מטופל כזה במרפאה ששואל אותי איך לשמור על השיניים שלו לבנות כמו אחרי הטיפול שעשיתי לו

    אלו הטיפים שלי, והם עובדים! מבטיחה!

    1. אחרי השלוק האחרון של הקפה או התה, לשטוף את הפה במים - לא לצחצח שיניים! אלא רק לשטוף, כדי שהצבע הכהה של השתיה לא ישאר בפה וייספג בשיניים.
    1. אם יש אפשרות לצחצח שיניים אחרי ארוחת הצהריים - אני מאוד ממליצה! רובנו נמצאים רוב שעות היום מחוץ לבית, אוכלים לא פעם ולא פעמיים, ושאריות האוכל והפלאק נשארות על השיניים עד הערב, מה שגורם לשכבה מחוספסת וצהבהבה (פלאק) וזה נותן מיד מראה של שיניים יותר צהובות ומלוכלכות.
    1. לצחצח במברשת שיניים חשמלית – הוכח מחקרית שמברשות שיניים חשמליות מורידות יותר טוב את הפלאק ושאריות האוכל מהשיניים - מה שמותיר אותן חלקות ולבנות יותר. ואם תיבחרו בטכנולוגיה היותר החדשה שנמצאת בשוק בעשורים האחרונים – המברשות החשמליות הסוניות אשר יוצרות תנודות קטנות ומזרימות את משחת השיניים והמים שנמצאים אצלנו בפה בשעת הצחצוח, המברשת הסונית מצליחה ליצור זרמים קטנים הנכנסים בין השיניים ומנקים גם משם את כל הצביעה החיצונית שמצטברת במהלך היום!

    מקווה שהצלחתי להבהיר לכם את הנקודה החשובה ביותר - שאין באמת דבר כזה הלבנת שיניים ביתית.

    תזכרו: אם יש לך כתמים שלא יורדים במברשת השיניים, תקבעו תור לשיננית, רוב הסיכויים שהיא תצליח לעזור לכם (ואם לא אז היא תפנה אתכם לרופא!)

    רק בבקשה לא לעשות ניסויים עם קליפות בננה ותותים, סודה, חומץ או משחות ביתיות להלבנה, כל זה לא יעזור לכם, וההפך יכול לגרום רק לנזק!

    הלבנת שיניים אמיתית עושים רק אצל רופא השיניים, תקבעו תור ותתייעצו כי גם פה יש מספר גורמים שיכולים להשפיע על ההצלחה של ההלבנה.

    ועד אז, תנקו טוב עם חוט דנטלי, תצחצחו במברשת טובה עם משחה טובה,

    והעיקר שתחייכו!

     

    דריה שיננית מוסמכת